Ediția din acest an a Best Electric Car este susținută de Arval România, în calitate de Partener Principal

Best Electric Car 2022
Competiția ”Best Electric Car in Romania”, organizată de AUTOEXPERT MEDIA, a desemnat cele 7 finaliste. Evenimentul se bucură de susținerea companiei de leasing operațional, Arval România.

”Best Electric Car in Romania” este o competiție care își propune să stabilească, anual, cea mai potrivită mașină electrică pentru piața din România. Viitorul industriei auto este cel al propulsiei electrice și există deja game întregi de modele EV în ofertele constructorilor auto, tot mai multe lansări având loc în fiecare an.

Etapa finală a competiției, în urma căreia va fi desemnată deținătoarea titlului de ”Best Electric Car in Romania”, a luat startul, miercuri, 21 aprilie 2021, din fața sediului Ministerului Mediului, în cadrul evenimentului de lansare a edițiilor din acest an a programelor Rabla Clasic și Rabla Plus.

„Best Electric Car este o competiție în care sunt analizate toate mașinile electrice care sunt astăzi pe piața din România și toate opțiunile, practic, care pot fi alese de cei care vor să beneficieze de sprijinul din Rabla Plus. Astăzi, în ședința de Guvern, vom prezenta bugetul Administrației Fondului de Mediu. AFM este instituția care finanțează Rabla Clasic și Rabla Plus. Sunt programele prin care ministerul își dorește ca parcul auto să fie reînnoit, își dorește ca mobilitatea să fie în linie cu tendințele europene și mondiale. Ne dorim ca viitorul pe care îl pregătim pentru copiii noștri să fie unul mai curat, orașele noastre să fie mai puțin poluate, aerul din București și din toate orașele țării să fie mai puțin poluat”, a subliniat ministrul Mediului, Tanczos Barna.

Ediția din acest an a Best Electric Car este susținută de Arval România, în calitate de Partener Principal.

arvalFondată în 1989 si detinuta în integralitate de BNP Paribas, Arval este leader european al industriei de leasing operațional full service. Pe piața din România compania este prezentă din 2006 și are ca obiectiv principal managementului și optimizarea mobilității flotelor clienților.

Produsele Arval se împart în 3 categorii principale: Long Term (25 – 57 luni), Mid Term (1 – 24 de luni), Sale & Lease-Back și sunt acompaniate de o gama vastă de servicii cum ar fi mentenanța, asigurarea, serviciul de anvelope (de la achiziție pana la stocaj), vehicul de înlocuire, management combustibil și multe altele, sub forma unei singure rate lunare. Pentru mai multe detalii, accesati www.arval.ro