VW ID.Buzz ar trebui să fie echivalentul electric al lui VW Multivan într-o interpretare retro, care amintește de VW T1 și de statutul de cult la care a ajuns acest model în era hippie. Și se potrivește și conceptul propulsiei în spate, la fel ca la T1. Doar că acum în spate lucrează un motor electric, și nu un boxer cu patru cilindri.
Interiorul este foarte modulabil și extrem de spațios, datorită dimensiunilor mașinii. Există, pe lângă varianta de transport persoane și versiunea Cargo. Și ID. Buzz rulează tot pe platforma MEB a grupului Volkswagen, așa că are și același motor de 204 CP amplasat pe puntea spate, care trebuie să pună în mișcare circa 2,5 tone.
Model | VW ID. Buzz |
Motor | 1, electric |
Putere față/spate (CP) | -/204 |
Cuplu maxim față/spate (Nm) | -/310 |
Putere totală (CP) | 204 |
Cuplu total (Nm) | 310 |
Tracțiune | spate |
Cutie de viteze | automată, 1 treaptă |
L × l × h (mm) | 4712 x 1985 x 1937 |
Ampatament (mm) | 2988 |
Volum portbagaj (l) | 1121-2123 |
Masă la gol (kg) | 2480 |
Coeficient aerodinamic | 0,29 |
Accelerație 0–100 km/h (s) | 10,2 |
Viteză maximă (km/h) | 145 |
Capacitate baterie brut/net (kWh) | 82/77 |
Consum mixt WLTP (kWh/100 km) | 20,9 |
Autonomie WLTP (km) | 417 |
Încărcare AC (kW) | 11 |
Timp încărcare AC (h) | 7,5 |
Încărcare DC (kW) | 170 |
Timp încărcare DC 0-80% (min) | 30 |
Preț (euro, cu TVA) | 59,112 |